söndag 13 maj 2012

Små tidsfönster som blir till möjligheter

Jag har börjat ta med mig träningskläder allt oftare, man vet aldrig då tillfälle ges! Tights och topp med inbyggd BH tar inte mycket plats, ibland har jag skor på fötterna som även passar för träning, ibland kör jag barfota. 

Som idag, hela familjen på väg hem från barngympan. Kotten på väg att slockna, vad ska jag hem och göra? Slinker in på gymmet istället, kör en snabbis och går sen hem och duschar och äter lunch med familjen. En burk keso från ICA bredvid blir min PWO ;-)

5 kommentarer:

  1. Hej Elbe!

    Röstade precis på dig i Blogawards! Det är du värd. Kram

    SvaraRadera
  2. Kör hårt och ha en underbar söndag!!! Smaksatt keso?

    SvaraRadera
  3. Smart :D Det svåra blir bara med hadduken om man får ett utrymme mitt på dagen :(

    SvaraRadera
  4. Smart! Har aldrig riktigt gillat topp med bh i!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det jag skulle säga var att nu fick jag en anledning till att gilla det :)

      Radera