lördag 19 maj 2012

Bye SATS hej KB:s

Hjälp! Jag har (ungefär i ett och samma andetag) mailat SATS om uppsägning av mitt medlemskap och klickat iväg en kettlebellbeställning (blev inspirerad av Beatas köp!) Tippar på att de anländer i tid lagom till min första lön landar på konton och vid det laget har jag också genom uppsägningen sparat in (nåja, nästan) lika mycket som fakturan landar på.

Tack SATS för den här tiden, vi kanske ses i framtiden vid eventuell mammaledighet, miniSATS var himla bra tyckte både jag och kottelill.

Nu klarar jag mig bra med ohjeezharintefattatlyxenännu-jobbgymmet, hemmaträning (numera pimpad med kettlebells!), lekparksträning, löpning och the occational bikramyoga (när jag ramlar över bra priser på klippkort).

Ihh, jag känner mig typ som att jag dumpat en kille - fast vi skiljs som vänner - och jag är både skraj och yr av den nyvunna friheten ;-) (fast ni sanna hemmatränare tycker väl att jag direkt hoppar på herr rebound - jobbgymmet - istället för att klara mig själv hehe...)

5 kommentarer:

  1. Spent på hvordan det kommer til å fungere for deg. Gjorde nemlig
    Det samme for et halv år siden, men saaaavner Elixia (mitt gym). I teorien var jobbtrening (bra studio), løping, hjemmetrening og yoga bra, meeen haha! Følger spent med:)

    SvaraRadera
  2. Har hört att det är helt friggin' omöjligt att säga upp SATS-medlemsskap? Man kan typ bara hävda läkarintyg på skada eller graviditet?

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde tvärtom i december - sa hej då till hemmaträning med KB och hej till SATS.

    Men hade jag haft ett sånt lyxigt jobbgym som du hade jag inte heller tvekat :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till pull up, grattis till kettlebellbeställning (du måste testa man maker-workouten när du fått dem!), grattis till hemma/på jobbet/lekplats-träning. Och mammaträning till hösten... Planeras mer än tigerkaka i ugnen månne?! :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till kb beställningen! Bästa redskapet om du frågar mig ;)
    Titta in om du behöver tips på pass. Ja man maker är ett måste :)

    SvaraRadera