onsdag 9 maj 2012

Dagens lunch + kokosvatten

Idag åt jag resterna av en kycklingpaj med soltorkade tomater, spetskål och jordnötter. Mmm! Botten var gjord efter recept från Bodycomf. Mmm! Kunde inte fota då den tyvärr såg ut som en tågolycka då jag stjälpte den ur matlådan ;-) Till det grönsaker och färsk koriander.

Igår på Merrell-eventet (som jag kommer skriva mer om snart) fick vi ett par tetror Vita Coco, kokosvatten som jag ju köpte och provade för några månader sen. Har druckit det idag framför datorn (working woman idag ser ni, brillorna på!) och jag måste säga att jag älskar den där lite salta smaken av elektrolyterna, smått beroendeframkallande...


Nu ska jag hämta kotten, kortar ned tiden på förskolan så mycket jag kan denna sista vecka innan nya jobbet, sen blir det tyvärr lite längre dagar för vår skatt. Men jag är glad att jag/vi har jobbat som vi gjort under de här första åren och kunnat vara hemma så mycket!

4 kommentarer:

  1. Gud va fint med naglarna så där i olika färger! Plus att du har den där acne tröjan som jag ville ha då den kom. Du borde modeblogga istället =)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen kokosvatten!

    SvaraRadera
  3. Så gott med kokosvatten, bäst att dricka ur en riktig kokosnöt på stranden ;)

    Tack för tipset om spf, synd jag köpt samma märke i kräm redan bara :(

    SvaraRadera
  4. Åh jag måste också se till att testa snarast, tar nog mina tetran till helgen :) Kul att ses!

    SvaraRadera