måndag 28 maj 2012

Bloggstrul: kommentarer och min header

Här på jobbet har jag sett min blogg i Internet Explorer... usch! Jag vet ju att ni sagt hur ful den är men jag har liksom förträngt det. Helt upptryckt i hörnet. Måste verkligen maila nåt forum och få det fixat. För jag vet inte vad som är fel! Eller är någon av er en bloggerguru månne?

Sen ett annat fel; då jag aktiverar funktionen som gör att man kan svara rakt under en kommentar, blir det struligt att kommentera på telefonen. Det går inte att skriva tidvis. Så stänger av den ett tag, om ni undrar - det blir popupfönster istället.

Det där med att texten i sidofältet rinner ut över kommentarerna på telefonen vet jag heller inte hur man fixar... åh, borde söka hjälp.

Något annat på bloggen som strular för er?

3 kommentarer:

  1. eller så slutar folk bara använda vääärdelösa IE!

    SvaraRadera
  2. Josefin Skrivmaskin28 maj 2012 kl. 20:31

    Jag ser följande kod längst upp till vänster i Chrome: .post img { width:460px; height:auto; padding:10px; }

    SvaraRadera
  3. Det där har jag problem med på min blogg också.. vet dock inte vad man gör åt det ;)

    SvaraRadera