fredag 11 maj 2012

Fredagsmiddag + planer

Kikärtsgryta med vitkål och jordnötssmör. Kvarg, rostade cashews och obscena mängder koriander till. Vi gör ett ryck ibland från vardagen; sätter oss vid bordet istället för tv:n, mysigt dukat, och så brukar jag smita in i garderoben och dra på en klänning ovanpå mjukisarna. Kanske lite lippie. Ni glömmer väl inte att äta själva vid bordet ibland småbarnsmorsor!

Gud vad jag är glad att jag tränade. Stolt! Nu hett bad med olivolja, OCM, muskelmassage och podcast. Sen förmodligen choklad :-) Fredagspuss!

3 kommentarer:

  1. Men åh, det där är vi så fruktansvärt dåliga på! Bättring måste ske, låter så mysigt när du beskriver det.
    Och så önskar jag att jag hade mer av den där glamourösa sidan du har, det där med klänning och lippie och grejer. Jag är alldeles för mycket morgonrock, nattlinne och tantknut på huvudet för mitt eget bästa :)
    Du är en inspirationskälla, både till träning och allt annat!
    Ha en riktigt mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Mysigt det låter.... och viktigt både för sig själv och parnerlivet. Så lätt att man bara blir mamma känner jag.
    Hoppas ni har en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Jag äter faktiskt ALLTID vid matbordet. Trivs bäst där. Sitter jag själv har jag mobilen som sällskap, men är barnen med stänger vi av tn:n och bara njuter av varandras sällskap =)

    SvaraRadera