tisdag 15 maj 2012

Nomnom

Mellis! Kaffe och en stor god boll :-)

6 kommentarer:

  1. Gött! Recept tack! :))

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har läst din proteinguide om olika typer av proteinpulver och gillade den. Vilka är dina favoriter? Letar efter ett gott, som inte klumpar med bra innehåll. Vad tycker du om det du har nu? Tack för en superinspirerande blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Just nu har jag detta; http://sportkost.se/muskeluppbyggande/protein/Kasein/Orbilox-8.htm har inte provat så länge än men verkar lovande. Innan hade jag Whey-80, smakar okej men klumpar sig lätt. Innan det hade jag ett pulver av märket Micro, det var riktigt bra tycker jag. Alla vaniljsmaken då alltså. Då det kommer till choklad har jag och gillar detta: http://sportkost.se/muskeluppbyggande/protein/Vassle/Whey-Protein-Complex-100.htm

      Radera
  3. åh va gott d ser ut...recpet på den tack :)
    skit bra blogg..super inspirerande!

    SvaraRadera
  4. Åh hörni för en gångs skull är de faktiskt inte hemgjorda, utan det är Blueberrys antioxidantboll. Men ska försöka komponera något liknande :)

    SvaraRadera
  5. yeei!! Dina recept brukar vara grymma ju! Du borde ge ut en bok!

    SvaraRadera