torsdag 31 maj 2012

Dagens kost

Frukost: Smoothie på björnbär, silkestofu, sojamjölk, lite banan, sötmandlar

Lunch: Ugnsstekt kyckling med grönsaker och fetaost

Mellis: Ett kokt ägg, blåbär, kokosflakes (har ni smakat sådana rostade ekologiska? Luvluv!)

Middag: Tonfisk, grönsaker, kvarg med lite lättmajo, 10% ost

Tankar: Gud idag (och igår) har verkligen varit tuffa då jag inte kunnat träna! Även om jag inte varit hemma sjuk så har jag bara varit hungrig och sugen och sur hela tiden. Jag har sett till att äta förstås; middagen vägde och mätte jag inte utan bara åt så mycket jag ville av allt tills jag blev mätt.

3 kommentarer:

  1. Vad lite du äter... jag har nu i snart två veckor vägt och räknat kalorier och har svårt att komma upp i optimala värden och jag äter mer och oftare än dig. Men vi är olika med olika förutsättningar :) Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Jag äter ganska mycket i gram av varje livsmedel! :-) Men du har rätt, det är inga enorma mängder förstås. Men så länge jag känner mig energifylld då jag tränar och i vardagen så. Natti :)

    SvaraRadera
  3. Hej varit i affären hittar du silkestofu och dessa kokosflngor??
    Tacksam för svar
    Mvh
    LindaK

    SvaraRadera