onsdag 9 maj 2012

Mammabloggalan

Jag har fått ett par mail om galan ovan som ju nyss varit och fick även innan frågan om hur man nominerar. Nu har jag inte så bra koll på det evenemanget men då jag tittar får jag intrycket att det handlade om priser som delades ut bland Allt för föräldrars bloggar, alltså en intern gala? Så jag tror inte det fanns något pris för mig att sukta efter där men tack ändå hörni. Well iaf, den är förbi - vi mjukstartar va?

Som med att till exempel nominera mig till Blog Awards istället ;-) Stor PUSS till alla er som gjort det. Jag har självklart nominerat mina egna favoriter!

6 kommentarer:

  1. Nej då... ALLA kunde vara med. Om man anmälde sig till eventet blev man automatiskt nominerad. Du får kika in mina bilder från galan så får du se hur kul vi hade =)

    Och ja.. Jag har redan nominerat dig

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Mammablogg galan var till för alla mammor som bloggar. Biljetterna började säljas i februari (tror jag). Allt för föräldrar var huvudsponsorer och alla bloggar som skulle närvara på galan var automatiskt nominerade i samtliga kategorier.
    Då kunde läsarna rösta och en jury avgjorde hälften av rösterna. Men jo, tre av vinnarna var just toppbloggare hos Allt för föräldrar.

    /En toppbloggare hos Allt för föräldrar som var närvarande på galan

    SvaraRadera
  3. Jag också nominerat dig! :-)

    SvaraRadera
  4. Elbe,
    Jag har nominerat dig nu! Jag är så glad över din blogg, det du gör, det du kämpar för, det du berättar. Jag känner igen allt och jag önskar lite att du var min kompis. Obs! inte på ett creepy stalker-sätt.

    SvaraRadera
  5. Men det här är inte den som du (och jag) var på i höstas va? Den som tidningen Mama ordnar? Jag har också nominerat dig, såklart! :-)

    SvaraRadera