onsdag 30 maj 2012

Bläääää


 Nä. Så kan man kanske inte skriva men lite så har jag känt nu ikväll. Det här med att vara hemma sjuk och formtoppa har INTE varit lätt kan jag säga. Sugen på grund av tristess som sagt och måltidsordningen blev konstig också. En känsla av misslyckande fast det ser okej ut på papperet då jag kollar dagens näringsintag. Inga slips här inte, bara denna känslosamma person som grubblar för mycket! Så det är bara att skaka av sig och hoppas att morgondagen bjuder på en frisk tjej. Träning blir det förmodligen inte (om jag inte vaknar kärnfrisk och isf definitivt på kvällen). Men en PW i allafall? Idag blev det ingen trots att det kanske funkat - jag skulle gått om jag inte formtoppat - nu är det viktigare än något att tillfriskna så snabbt som möjligt, annars kanske jag hade gått för att jag varit sugen och chansat om ni vill förstå hur jag tänker?





3 kommentarer:

  1. Visst får man skriva blä om det känns så :) Det är fullt förståeligt att du känner så nu, men snart är du bra och kör för fullt. Foka på att bli frisk nu. Krya på dig kramar från mig.

    SvaraRadera
  2. känn dig inte dålig.. jag är inne på mitt femte glas rödvin
    (det är ju nyttigt, eller hur?) efter en hel
    chokladkaka (men den var ju 70% och med kokossmak!). Så du har tusen gånger bättre karaktär! ;)

    SvaraRadera
  3. Bäst att vila tills man är 100% frisk, speciellt när träningen är så viktig som under en formtoppning. Men det är svårt! Så fort jag inte är totalt sängliggandes så vill jag till gymmet igen.. Alldeles för lätt att börja om för tidigt! Var försiktig och ta hand om dig :)

    SvaraRadera