måndag 27 februari 2012

Springtime! dagens läxa: planera in passet

Junkies, rookies och couchies - dags att planera in veckans pass! Har ni redan bestämt nu vilken dag ni börjar springa på? Jag kör på torsdag enligt schema, och så ett långpass i helgen. Du som är rookie eller couchie kör ett litet provpass, en springtur eller en rask promenad på valfri dag.

Det har dykt upp några frågor i kommentarerna; jag tänkte att jag samlar dem alla imorgon och svarar!

Jag ska även ta upp hur vi ska styrketräna, lite löpstyrka ska det absolut bli varje vecka!

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag kör på couchie och ska köra ett provpass på torsdag och sen börja på riktigt på måndag. Kul! Är taggad!! / amanda91

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte köra igång imorgon! Är superpeppad och ska verkligen genomföra och slutföra programmet! Vilken suverän start på en graviditet tänker jag!

    SvaraRadera
  3. Elbe, det måste vara något väldigt visst med dig. Nu har du efter en massa inlägg i ämnet fått mig, jag betonar mig, intresserad av löpning. Jag är baske mig med. Bra jobbat. Nu ska jag bara bestämma program, planera startdag och lyda alla dina andra orders. carinni at your service for 14 weeks to come alltså.

    SvaraRadera
  4. Amanda och Framtidsjeansen: Yeah, va kul!

    Carinni: Hehe gud vad bra, då ska jag tänka ut vad jag vill ha!!

    SvaraRadera