torsdag 23 februari 2012

Kläder och kläder

Slask är fest tycker kotten, vars funktionskläder förstås gör det lättare. I helgen vill jag också röra på mig utomhus, det känns som våren är i antågande och med den styrkepass i lekparken ;-)

I eftermiddag väntar jag ett spännande paket. För ett tag sen frågade ni om samarbeten med klädesmärken och jag svarade att jag avböjt flera men att jag hade något på G som kändes rätt i magen. Well, det har tagit tid men nu så drar vi igång, snart ska ni få höra!

Ikväll ska jag också beta av era frågor och kommentarer. Ni vet väl att jag läser varendaste en! Kram Elbe

4 kommentarer:

  1. När får vi äppelpajreceptet då??? Eller blev den bara proteinig men inte god?! ;-) Förresten, köpte rosa små shorts igår, lycka!! :-)

    SvaraRadera
  2. Konsistensen blev bra men två fel: för lite kryddor och för lite sötma. Så jag ska göra om den men kanske jag skriver ut receptet ändå med modifieringar som jag tänkt. Den har potential, definitivt! Lovely med shortsen, hade ett par korta rosa som jag slängde för något år sen - fasen nu skulle jag ju vågat ha dem! (var då i ngnslags 30 års/cellulitrelaterad shortskris ;)

    SvaraRadera
  3. Ja man längtar till våren nu..

    Spännande, du får berätta mer om samarbetet :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller md, nu vill man ha vår och kunna springa ute - längtar!
    Ser fram emot äppelkaksreceptet!

    SvaraRadera