lördag 18 februari 2012

Muskler på både in- och utsidan

Snyggt eller just weird...?

13 kommentarer:

  1. Detta är off topic, men jag tycker det är synd att din header inte kommer till sin rätt, iaf inte på min dator. Den ligger ihopkrymt till halva strl på ena sidan av utrymmet dan ska ligga på. Vet inte om fler har det så.

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag kan inte sluta titta! Snyggt eller inte.. Kan nog tänka mig äga ett par ändå :)

    SvaraRadera
  3. Jag kan faktiskt inte riktigt bestämma mig vad jag tycker.. Men jag tror jag gillar dem mer och mer när jag tittar lite till =) Vart hittar jag dem?

    SvaraRadera
  4. haha. superfula! roliga, men indeed superfula.

    K

    SvaraRadera
  5. Haha, både och måste jag nog säga! Skulle vilja äga ett par sådana, men tror inte jag skulle våga använda dem ;-)

    SvaraRadera
  6. Haha, weird! Men ändå snygga på något sätt... :-)

    SvaraRadera
  7. Jag ser headern ihopkrymt och nästan osynlig i explorer, men i firefox är den alltid bra.

    SvaraRadera
  8. Fulsnygga. Ganska coola, men inget jag skulle ha på mig i gymmet.

    SvaraRadera
  9. Vill ha! Tänk barnens min när jag säger att jag skall ha på mig dom när jag hämtar i skolan!

    Perfekt att ha till "hot" nu när man tydligen är pinsam när man vill pussa el hålla handen.:)
    Var kan man köpa dessa???
    Ann

    SvaraRadera
  10. Jag hittade sidan! Och de hade ju massor med coola tights! Måste bara ha flera stycken av dem! Men de kostar 540 kr st plus frakten till Sverige... På önskelistan ska de i alla fall =)

    SvaraRadera
  11. Haha, njej. Inte snygga. Bara weird.

    SvaraRadera