onsdag 22 februari 2012

Nedslag - 10.05

Halkan är galen i Stockholm idag - någon som vågar sig ut och springa? Dobbar är ett måste isf! Jag är på väg till ett jobbmöte och bytte just till tunnelbana från buss - bussen gled nämligen av vägen och in i en stolpe! (det gick långsamt och jag märkte det knappt så ingen fara.) Säkrast att färdas under jord för oss som kan välja...

Ikväll ska jag vara barnvakt åt M:s lilla dotter när hennes föräldrar går ut och äter middag! Då man är på bortaplan kan man inte städa och plocka som hemma, brukar vara ett fint tillfälle att få roliga saker gjorda. Kanske träning? Började bläddra igenom Nike-appens pass när jag kom på att M ju faktiskt äger kettlebells! Vad är det för vikt på dem M? Får man låna? ;-)

5 kommentarer:

  1. Elbe, Vad är dina tankar kring fitness fighten? Vad tycker du om upplägget - träning & kost?
    Är det ett optimalt upplägg om man vill tighta till sig det sista - uppskattningsvis bli av med 3 kg fett?

    SvaraRadera
  2. Jag försökte med broddar, men det var halt ändå! livsfarligt..

    SvaraRadera
  3. Ingen löpning ute än men väl ett supersnabbt styrkepass på lunchen á 20 minuter. Nu lunch framför datorn. Kan tipsa om att ICA börjat med en jättebra salladsdisk där man plockar själv. Det blev räkor, kräftstjärtar, fetaost, blandade bönor, ruccola, paprika, guacamole. Supergott!

    SvaraRadera
  4. Jag sprang imorse. Utan dobbar. Det var galet halt och jag ramlade såklart!

    SvaraRadera
  5. Nu var det spikat! Jag ska göra egen pasta på lördag - tack!

    SvaraRadera