måndag 27 februari 2012

Baby, ikväll ska jag få dig att svettas..

Hinner inte träna dagtid idag så det får bli ett hemmapass. Behöver verkligen svettas ut lite stress och grublerier, ska bli fint att börja veckan 'ren'!

Tänkte försöka få med mig Mr men det blir nog efter att kotten somnat så att vi hinner smälta middagen (jag är alltid sjukt noga med att räkna på tiden mellan mat och träning, det är viktigt för min kropp).

Jag vill prova ytterligare ett bodyrock-pass, varför nöja sig med 550 repetitioner då man kan köra 600...?

http://www.bodyrock.tv/2011/05/28/600-rep-fat-burner-workout/

Jag ska plugga in övningarna lite på t-banan då jag åker och hämtar kotten, det är att rekommendera för er som också vill köra. Det verkar kul men tufft - funkar ju fint också att köra bara halva passet för de av er som vill.

4 kommentarer:

  1. Äsch kom igen, kör 1000-rep-passet istället!! (inte för att jag vågat mig på det än, men ändå...)

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde 1000 rep passet en gång. Det är verkligen en killer. Tog mig ca 38 minuter och då är man igång hela tiden, svettas som en tok och flåsar. Älskar sådana här pass :-)

    SvaraRadera
  3. En av mina favoritpass! Love it :)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Måste testa BodyrockTVs hemmapass. Perfekt för mig som inte riktigt trivs på gymmet men som ändå vill träna styrka!

    SvaraRadera