tisdag 14 februari 2012

Mackmiddag

Träningspasset med Mr var underbart, berättar mer senare!

Nu kollar vi Biggest Looser i efterhand och käkar lite. Jag var, efter att ha sprungit både till och från träningen, inte så sugen på middag (brukar hända för mig med löpning, skumpar väl mycket i magen). Men äta bör man så det blev något som jag var sugen på - hummus! Jag gör en grym hummus med bland annat tabasco, lime och massor av vitlök, denna gång skedade jag också i lite lättkvarg för proteinvärdets skull. Klickat på flatbröd, rostade pumpakärnor ovanpå (pumpakärnor är min nya addiction och alla frön och nötter blir godare av att torrostas i stekpanna).

Som dessert har jag köpt semlor på bageri idag! En enorm wienersemla till Mr och en minisemla till mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar