fredag 24 februari 2012

Dagens träning!

Uppvärming 10 min crosstrainer

  • 4 set axelpress i smithmaskin + dropset
  • 3 set djupa knäböj med 16kg KB (ställde mig på två lister på en maskin så jag kom djuupt och drog sen upp den till brösthöjd)
  • 2x8 hantellyft åt sidan med KB
  • 3 set javaheteromnurå snatch and press? Med 10 kilos KB
  • Liggande jorden runt med min vattenflaska på stretchmattan då jag kom på att jag glömt baksidan ;-)

Nu ska jag fika med ett par andra träningsbloggande morsor!

2 kommentarer:

  1. Skönt med ett träningspass! Själv vilade jag från träningen idag så det får bli desto mer imorgon.

    Kul det var att träffa å fika med dig idag!

    Ha en fin helg nu!

    SvaraRadera
  2. Tack för fikan idag! Det får vi göra om snart! Trevlig helg

    SvaraRadera