tisdag 19 juni 2012

Läkande lunch

Istället för träning idag (och tro mig jag känner mig enligt mina tidigare kriterier pigg nog att träna och är sååå sugen på kallt järn i händerna MEN tänkte på vad ni sagt) blev det en lunchdejt. Med Mr! Egentligen ville jag prova en eko/vegansk restaurang i närheten men herrn hade ont om tid så det blev en wrap på Blueberry. Proppad med fiber- och vitaminrika grönsaker och så lite blåbärssmoothie till det och en bit mörk choklad så tror jag att jag har täckt hela nyttighetsspektrat, särskilt antioxidantflanken... ;-)

5 kommentarer:

  1. Bra där! :D

    Mysigt med lunchdejt!

    SvaraRadera
  2. Vad är de för eko vegansk du tänkte prova? Behöver lite tips när jag får upp familjen till helgen :-)

    SvaraRadera
  3. Organic green på Rehnsgatan 24! Låt höra om det är gott om du går sen :)

    SvaraRadera
  4. Yummy, DET hørtes godt ut!!
    Siri

    SvaraRadera
  5. Jag har varit på Organic Green och kan verkligen rekommendera det stället.

    Jag åt vegetarisk lasagne där och fick en lagom stor bit (alltså den var stor) samt generöst med "rolig sallad" (inte den vanliga tomat,gurka,isberg utan groddar osv).

    Så båda två - GÅ DIT och ät :) riktigt god och prisvärd mat.

    SvaraRadera