tisdag 10 april 2012

Videoinlägg: Funkar numera att titta på telefonen också! :-)

8 kommentarer:

  1. Ikväll gjorde vi en lasagne baserad på ditt recept. Det var hur gott som helst och för första gången på säkert ett halvår tog jag en andra portion. Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Trevlig kväll :)

    Här är en av mina favorit-laxrätter som jag åt med "din" pasta till! supergott!

    SvaraRadera
  3. Kanske ska skicka länken också;)
    http://www.kaffeutansocker.se/blogginlagg/laxsas-med-hemmagjord-pasta

    SvaraRadera
  4. Är en ny läsare och vill bara säga hej och tack för en härlig blogg. Jag är själv ett träningsfreak och suger åt mig av allas olika tips på på både träning och kost :)

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. Och där är de igen, de perfekta tänderna. Jag har någon sjuk tandfetisch, så är det. Du är söt du.

    Du, du är ju inte från Sthlm men är hembygden i närheten eller har du lagt dig till med sthlmsdialekt på senare tid? Nyfiken i en strut. Min familj skrattar åt att min göteborgska börjar låta som mullsjö-mål medan man skrattar åt min göteborgska i Mullsjö. Can´t win.

    SvaraRadera
  6. Trevlig dag till dig! Så trevligt med videoinlägg :)
    Och Beata om du ser det här, du har fina tänder du med :) Kram till er!

    SvaraRadera
  7. Haha Betty, inte som Elbes. Inte som någon normal människa. Jag är unik, helt enkelt... Men kanske går min mardröm i uppfyllelse: jag ramlar och slår ut alla tänder när jag gör box jumps så får du fixa nya fina porslinskronor till mig?! :-D

    SvaraRadera
  8. Haha Beata...lovar, men lova att du försöker låta bli ;)
    Förlåt Elbe :)

    SvaraRadera