fredag 13 april 2012

Fredag den 13:e! Idag har mina muskler otur ;-)

10 kommentarer:

  1. Tumme upp! Idag kör jag löpning! Hade jag aldrig trott för ett år sen. Men är det fredag så är det:) Kram

    SvaraRadera
  2. Här ska det köras slut på musklerna i form av Crossfit. Bara ÄLSKAR träningsformen. Känns inte som träning eftersom det är så kul hahaha

    SvaraRadera
  3. Rekord på rekord på rekord för mig idag, jag är GRYM! :-D

    SvaraRadera
  4. det ska jag se till att mina också får :D

    SvaraRadera
  5. Här tränas det dubbelpass idag, det är väl det man gör fredagen den 13:e ;) Kram!

    SvaraRadera
  6. Spelar ingen roll att min kropp redan haft otur i några dagar, all in efter jobbet i eftermiddag ändå!
    Men en annan sak; GRYMT snyggt linne!! Vart har du hittat det!? :D

    SvaraRadera
  7. Idag blir det lunchpass axlar, triceps. Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  8. Rebecca: Bilden rullar på Tumblr men efter lite research åt dig hittade jag det här ;-)

    http://www.ogorgeous.com/products/apparel

    SvaraRadera