söndag 29 april 2012

Och på den sjunde dagen...

...vilade hon! Från träningen i alla fall. Men barngympa, ärenden och så lunchade vi med min bror och hans sambo, en sån där härlig cafélunch ni vet när man bara glider allt längre ned i fåtöljerna, dricker cappucino till maten och så köpte jag en bit morotskaka oombedd till Mr (hans favvo) bara för att den såg bisarrt saftig ut (och det var den, jag smakade :)

På vägen hem fick en blommande körsbärskvist följa med, detta har nämligen en väldigt speciell personlig innebörd för mig.

Imorgon vill jag röra på mig!

4 kommentarer:

  1. Underbart!
    I morgon vill jag också röra på mig. Idag fick träningen stå tillbaka för ett härligt småbarnskaos på hemmafronten :)
    Men nu dyker jag i säng och ställer klockan på 5 för då tänker jag studsa till gymmet :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt, min motion idag blir att promenera runt i uppsala,
    Trevlig valborg!

    SvaraRadera