måndag 16 april 2012

Bikinitips från Johanna


Jag frågade ju er om tips på badkläder inför sommaren för ett tag sen.

Johanna mailade mig och tipsade om sidan Chynnadolls där hon köpt sin bikini.

"Det är inte enbart bikinisarna jag gillar utan att de har modeller med olika kroppsform. Särskilt en tjej som ser ut typ som jag: höfter, mjuka lår och en mindre hylla =) Hon e iofs assnygg men det kan jag leva med hehe. Bara kul att se hur bikinin kanske kommer sitta på mej."

Tack Johanna, gissar att det är tjejen ovan du menade? Vi ska kika!

8 kommentarer:

  1. Hej Elbe!
    Går rakt på sak, när kommer ett inlägg med ditt musli-recept? Min musli börjar ta slut och det vore grym tajming att få ditt recept :)
    Tack på förhand!
    Kram, Anna

    SvaraRadera
  2. Ååh vad underbart med mänskliga modeller, så man känner igen sig lite mer :-)!

    Håller med om Muslirecept, väntar med spänning! :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Kolla in länken så ser ni att det inte är så naturliga kvinnor. Hej silikonbröst, och hej minimala bikinis som knappt täcker brösten. Nej usch säger jag, stöd inte detta företag.

    SvaraRadera
  4. Britta: Inte alla, tjejen som Johanna menade ser inte ut att fått någon påfyllning. Men med silikon så är det ju inte alltid det syns vem som gjort vad så då blir det väldigt svårt att veta vad man ska stötta och inte.

    Müslin ja... ska ta mig i kragen med den :)

    SvaraRadera
  5. Britta: Inte alla, tjejen som Johanna menade ser inte ut att fått någon påfyllning. Men med silikon så är det ju inte alltid det syns vem som gjort vad så då blir det väldigt svårt att veta vad man ska stötta och inte.

    Müslin ja... ska ta mig i kragen med den :)

    SvaraRadera
  6. E jag dum i huvudet eller ????
    Alla tjejerna ser ut som Victoria Beckham eller Jennifer Lopes med enorma bröst. Jag ser iaf inte ut så där.... Gör ni??

    SvaraRadera