onsdag 25 april 2012

Tävling: Visa din fulaste träningstopp (vinn linne från DOM)

Ni är många som frågat sedan jag inledde samarbetet med Drop Of Mindfulness om jag kommer att lotta ut plagg och svaret är JA! Nuuu!


TÄVLINGEN ÄR STÄNGD!


TÄVLINGEN ÄR STÄNGD!


Ni tävlar om ett linne som heter Candlelight i färgen Blue storlek Medium (stretchigt så det passar nog många av er!) Det har breda axelband (korsade i ryggen för ökad rörlighet), inbyggd BH och är lite längre i modellen (hejdå glipor).

För att göra det hela lite roligare vill jag veta vilken träningstopp ni tänker slänga ut till förmån för Candlelight.

  • ta en bild på dig själv iklädd din fulaste träningstopp (kan vara t-shirt, jacka, linne, sport-BH)
  • maila till smaljeansen@gmail.com och skriv Candlelight på ämnesraden

Jag kommer välja ett antal finalister som ni sen kan rösta på här i bloggen!

För att kicka igång inleder jag med en bild på mig själv i min fulaste träningstisha (fast den har numera fått gymförbud då den börjar falla sönder men jag har den hemma och den är sååååå skön ;-)

2 kommentarer:

  1. Shit vilken kul tävling! Jag ska bidra! :)

    SvaraRadera
  2. Är tävlingen slut eller kan man skicka in sitt bidrag ännu? :)

    SvaraRadera