torsdag 19 april 2012

Boom...freestyler! (rocks the matberedare)


Numera är jag så kaxig att jag kör på känn då jag lagar gottebollar.

Eller ja, det var första gången nyss. Slängde i en näve hasselnötter, paranötter, gojibär och russin. En stor sked kesella och en skopa chokladprotein. Och så smakar de smörkola! Heliga matmakter. Ni vet väl att det godaste jag vet är kola, något som är oerhört svårt för att inte säga omöjligt att göra en nyttig version av. Ingen idé att försöka liksom, istället får det bli the real thing då och då.

Men detta smakade alltså mycket kolalikt. Konsistensen, den där härliga perfekta sega, infann sig förstås inte. But I'll take it!

Nu måste jag bara komma på hur jag gjorde : /

8 kommentarer:

  1. vad kan man byta ut proteinpulvret mot, något annat nyttigt?! låter ju smarrigt värre!

    SvaraRadera
  2. This is why we love you :) ser gott ut!

    SvaraRadera
  3. Smakar smörkola!!! nu blir jag sååå sugen. Har inte kunnat träna idag pga huvudvärk och har istället använt hjärnan till att sammanfatta viktiga kb grunder och det har gjort mig mer träningssugen och nu har Du gjort mig kolasugen! ;)

    SvaraRadera
  4. Det måste du verkligen! Jag vill ha det där receptet!! ;) Gosh vad gott!

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen du kommer på, för jag vill också testa det där. Måste köpa paranötter och hasselnötter idag och testa!

    Funderar dessutom på en formtoppning nu så jag ska ta och läsa dina gamla inlägg om projektet att komma i smaljeansen. Jag vill också vara där i slutet av sommaren :)

    SvaraRadera
  6. ååååh ser supergott ut! vore kul med recept :)

    SvaraRadera
  7. Lät ju gott det också! Jag gjorde dina cookie dough bollar idag. Super smarrigt!

    SvaraRadera