måndag 22 augusti 2011

C'mon, vogue - let you body move to the music (hey, hey, hey)

Hej från sjukstugan. Min kropp vill röra på sig! Abstinens! Sorg.

Jag har legat i sängen och kollat på Glee, avsnittet med Madonna-tema, och normalt skulle jag ryckt upp Mr för en spontansvängom men jag orkar knappt borsta tänderna. Vill dansa!

Det är lustigt vad beroende jag blivit av att röra på mig nu då jag tränar så ofta. Jag älskar egentligen att lata mig och kan lätt ligga i soffan och pilla med mobilen i flera timmar om tillfälle ges och det gör jag gärna fortfarande - efter att ha lagt en mil bakom ryggen.

Rastlös! På samma irriterande sätt som då man var liten. Och pappa sa "nu är det du som springer två varv runt huset!"

3 kommentarer:

  1. Glee, yeah! Jag sittdansar mest, tror det är bra för bäckenbotten ;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det bara var någon endygnsförkylning och att du vaknar superfrisk idag. Förkylning är ajabaja om man ska bli bäst på hinderbana.

    SvaraRadera