söndag 11 mars 2012

Vårdag

Idag har hela familjen strosat längs den nybyggda strandpromenaden utanför vårt hus, det ska bli härligt att springa där snart! När man är löpare eller gillar att promenera ser man potentiella motionsslingor överallt.

Nu sitter jag och pluggar in lite crossfit, vem visste att det fanns så mycket att lära sig! Bara för min och Malins skull, ingen utbildning alltså, just for fun! Älskar att trycka i mig fakta. Jag har många hundra högskolepoäng men inte en endaste timme i skolbänken med träning, kost eller hälsa på schemat - livets inte särskilt hårda utan mest roliga skola, ni vet...

Eftersom vi tränade hårt imorse blir det nog ingen löpning idag, kanske ikväll men då ska jag vara väldigt pigg :-)

2 kommentarer:

  1. Du kan mycket om träning och kost ändå!

    SvaraRadera
  2. en bra-att-ha-ordlista:
    http://crossfitfenrir.com/2011/03/25/glossary/

    =)

    SvaraRadera