måndag 19 mars 2012

Magic monday

Ja, ny vecka redan. Huj vad det går! Jag ska jobba på som vanligt och på träningsfronten tänkte jag försöka klämma in lite yoga - det skulle min kropp verkligen behöva nu. Jag vill prova SATS bikramvariant Hot mojo men bokningsköerna är helt galna. Två-tre veckor framåt i tiden, 50-100 personer i kö?! De måste snabba sig och bygga en till sal som tål värme tror jag...

Nåja, jag har bokat in mig på ett par pass så jag får se om något blir ledigt. Annars? Springa förstås, imorgon blir det hela 12 kilometer, läskigt! :-)

Storkok vore också bra att hinna med i veckan, på receptfronten funderar jag på att experimentera fram en bra müsli. Imorgon blir det också god mat med fina vänner, behöver lite egentid nu då Mr reser till Italien med jobbet snart så jag och kotten roddar själva tors-söndag.

Nu jobb med vid lunch ska jag ta mig tid att svara på kommentarer så har ni någon som ligger och väntar, kika in senare idag för svar. Kram Elbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar