lördag 10 mars 2012

4 kommentarer:

  1. Check!
    Körde intervallträning idag på morgonen, 6 km ungefär - känns riktigt bra, så nu är jag värd lite shopping:-)

    SvaraRadera
  2. Kan man bli sjuk av att inte vila? Just nu har jag ont i huvudet, ont i nacken, stel,trött, lite smått ont i revbenen. Jag har tränat alla dagar tills idag (mer och mindre) men även ätit bra. Sömnen har varit kass under veckan.Visst det kanske är rätt självklara argument att stanna inne idag, men jag villl vill VILL ut och springa! Och nu när jag känner såhär vill jag även köpa mig en ben and jerrys, men känns ju inte heller så bra när man inte tränat haha. Kan jag kanske ta en lång promenad istället?

    SvaraRadera
  3. Hej Elbe! Ramlade in på din blogg för någon vecka sedan och kan knappt slita mig. Fan vad bra du är. Grymma tips och framför allt, det bästa när man är ny - att man lätt hittar till alla gamla inlägg och kategorier!

    Jag har några frågor. Jag håller på och går ner i vikt nu, ca 10 kg till mitt mål. Första frågan; jag har ganska välformade vader och ben, inte pinnsmala men inte heller stora och rumpan börjar bli rätt vältränad MEN högst upp på insidan av låren vill liksom inte försvinna. Tips?! Är det styrka som gäller? Eller löpning? Eller något annat?

    Vill även få smalare över ryggen, liksom, några bra övningar? Tycker det är svårt att hitta..

    SvaraRadera
  4. Hade det sett ut så där hemma hos mig hade jag alltid sprungit och aldrig slutat!

    SvaraRadera