måndag 12 mars 2012

Pump it! (louder)

Blääoo vad jobbigt, jag pressade mig verkligen. Den där inlagda treminutersvilan var guld.

Fast... jag är inte surtrött ändå, inte nu efteråt i alla fall ;-p Men på slutet där var det inte så glättigt, jag bet ihop och just då kom Black eyed peas med en lämplig beat i lurarna så jag skruvade upp musiken och sprang och sjöng och svettades in i det sista.

Så om ni såg en tjej med rosa jacka och rött ansikte som släpade sig förbi och mimade PUMP IT (eller tja mimade, jag sjöng nog högt....) så var det jag!

9 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag brukar också sjunga med lite, och man kan få en del konstiga blickar men det bjuder jag på :-) Tischan är från Gina Tricot! Lite lagom stöddig så där, men rätt kul ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha vad härligt! :D Allt lika peppande när en riktigt bra låt kommer igång.

    Jag körde mitt första newbiepass idag, det gick inte bäst men jag är peppad!

    SvaraRadera
  3. Det är ju vetenskapligt bevisat att den går bättre om man sjunger med ;)

    SvaraRadera
  4. Jag körde mitt tröskelpass igår och det gick ganska bra. Jag sprang på okänd mark (var på fjällenweekend) och blev överaskad av LÅNGA, branta backar vilket gjorde att tempot inte blev så högt som jag hoppats på. Men svettig det blev jag :)

    Peppande musik underlättar enormt!

    En liten undran. Stannar du och går sista biten när sträckan är avklarad eller springer du rundor som är så exakta? Själv försöker jag anpassa rundorna men går/joggar gärna av mig lite på slutet.

    Jag älskar den här löputmaningen!! :D

    SvaraRadera
  5. Min coach brukar alltid säga "LE och se glad ut så blir det lättare!" och det stämmer ju så bra! Så sjung, sjung och le och spring!

    SvaraRadera
  6. Usch haha den låten sprang jag till hela sommaren och jag minns bara hur jobbigt det är att springa när jag hör låten. Dock blir jag så sugen på att springa när jag läser din blogg!

    SvaraRadera
  7. En fråga. Jag tränar armarna mycket och bra tror jag. Jag har nämligen fått starka armar och mycket muskler men fettet sitter kvar, undersidan av armen liksom. Vad gör jag?? Eller vad gör jag för fel?

    SvaraRadera
  8. Jag slog personlig rekord på 5km igår! Springer inte i något program, utan mest som komplement till all styrka. Och nu gillar jag ju att förbättra mig :) Man blir så glad av resultat! :D

    SvaraRadera
  9. Jag ligger efter med kvalitetspassen :(
    Igår körde jag ett migränpass istället för löpning. Men egentligen betyder det ju bara att det tar lite längre tid att komma fram till målet. Jätteglad för din skull, du kör verkligen på!

    SvaraRadera