torsdag 15 mars 2012

Torsdagfix + workout plans

Blev just innan lunch klar med ett stort jobb, så skönt! Nu sover kotten och Mr har åkt till jobbet, jag torsdagsfirar med orangemålade naglar och slapp i soffan med en stor kopp grönt te (frusen idag!)

I eftermiddag är det vab (fast kotten är frisk - vi är hemma den där obligatoriska extradan). Då tar vi en mysig promenad till lekparken och där tänkte jag försöka köra igenom min styrkecirkel! Lär bli med avbrott men jag tror det kan funka : )

Sen löpning på schemat också, det får bli ikväll!

1 kommentar:

  1. Tack snälla du för kommentaren :) Du inspirerar mig. Förresten, är det bara i min mobil som din sida ser knasig
    ut? Kommentarerna i sidebaren till vänster löper tvärs över ditt senaste blogginlägg.. svårt att läsa :)

    SvaraRadera