torsdag 15 mars 2012

Utomhussäsongen


Men har vi springisar tur med vädret eller vad?! Sol, sol, sol. Så underbart! Kan tänka mig att det fortfarande ligger snö kvar i vissa delar av landet men jag hoppas att även ni får njuta av dessa sköna strålar.

Jag undrar om det finns något utomhusgym här i närheten? Har provat sådana både i Liljeholmen och Hornstull då jag bodde där. Bra sätt för er gymjunkies att komma ut under passet också. Och ni hemmatränare, flyttar ni ut på terrassen snart?

Idag är det jobb på fm och vab på em som gäller, kotten fick en släng av magsjuka igår suck men verkar pigg idag - vi knaprar vitpepparkorn för säkerhets skull!

3 kommentarer:

  1. Det är verkligen fantastiskt!

    Snön ligger kvar på sina ställen men om en dag säger meteorologerna att våren är här! Yey! Längtarb tills man kan få lite fräknar på löparrundan ;)

    SvaraRadera
  2. ursch och blä för magsjuka!
    Har haft det hemma på sonen oxå men peppar peppar har vi andra klarat oss än sålänge!

    SvaraRadera
  3. Härlig bild, man blir så sugen på vår!! Solen lyser med sin frånvaro hos mig idag men en kort löprunda blev det ändå och hey, klarade mig undan regnet i alla fall.

    SvaraRadera