måndag 19 mars 2012

Habegär: EasyTone ReeCommit Lux

Jag är ingen storshoppare. Och jag har insett genom året att man faktiskt klarar sig på ganska få plagg i träningsväg. Men ibland sätter stora suget in, oh my.

Jag har ju redan ett par mycket flitigt använda Easytones i silver som jag köpte för något år sen. Jag jagade länge efter ett par sköna + fina promenadskor eftersom jag ville använda dem ihop med ibland snyggare jobboutfits (PW in till stan och sen byta till heels!) och silverskor kändes liksom precis lagom glammigt och fräscht. Guld blir ju lätt lite för mycket bling om ni förstår vad jag menar. Jag är nöjd med mina men dels har de börjat släppa framtill i sulan och den silvriga färgen börjar bli matt och dassigt grå, och dels har jag alltid egentligen önskat att de skulle vara ännu mer blankt silvriga. Som de här.... 

Vill jag ha dem? Oh ja.
Kan jag på något sätt motivera behovet att köpa ett par till promenadskor? Som dessutom är samma märke som jag redan har? Och samma färg... nej. Ack, ack!

4 kommentarer:

  1. Att dina befintliga är "något år gamla" tycker jag är orsak nog! Om de dessutom börjar gå sönder... Det är viktigt med bra utrustning när man tränar! :-)

    SvaraRadera
  2. Grymt snygga! Jag behöver nya dojjor, vet du var man kan köpa dessa? =)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att ett par skor ska hålla längre än ett år, du har inte kvittot kvar och kan gå tillbaka med dem? Jag gjorde så med ett par snordyra gummistövlar, fick nya direkt.

    SvaraRadera
  4. Åh!!! Snygga! Dem vill jag ha!

    SvaraRadera