måndag 12 mars 2012

Strutstöd


Apropå tränings-BH:ar (kul att läsa era tankar under filminlägget från tidigare idag - Shock absorber skareva har jag lärt mig nu): Sprang i min nya tränings-BH från Drop of Mindfulness idag, Capish heter den. Skönt och skumpfritt och tummen upp på dubbla, tunna axelband - ett ensamt tunt band stöttar inte tillräckligt och ett brett band brukar göra mig svettigare och skaver ofta då jag rör mig.

På bilden har jag på mig den som på hemsidan är lila - den är nämligen vändbar! You like?

Känns lämplig att yoga i på grund av rörelsefriheten men jag är lite rädd att den kan bli för varm för det hot mojo-pass jag har inbokat i veckan. Jag kan inte ha nog tunna kläder då känns det som...

2 kommentarer:

  1. Vad fin den var, och skumpfri är ju inte helt fel. Den ser lite nättare ut med de dubbla axelbanden - snyggt! Och vändbar dessutom - värsta bästa idén ju!

    SvaraRadera
  2. Den var ju fin! Måste också inventera mina BH:ar ;)

    SvaraRadera