fredag 9 mars 2012

Välkommen hem till oss!

Jag och Mr har suttit någon timme vid det här dignande bordet och skissat på ett projekt, babblat och pussats lite :-) Nu känns det fredag! Provade Renée V:s raw food-kex också vilka var goda men min svägerska gör minst lika goda för en bråkdel av priset - 79 spänn asken! Och så parmesan, manchego, fikonmarmelad, mörk choklad med havssalt. De små glasen är inte vin utan sherry som blev över då Mr fyllde 30 :-) Jag smuttar fortfarande på mitt, 1,5h senare, inget man snabbdricker!

Ingen löpning idag - förkylningen lurar så det blir imorgon förmiddag istället, suget är på topp!

2 kommentarer:

  1. Måste tacka för receptet på skinkpaj, använde pajdegen som du gjort men fyllde med köttfärs och grönsaker ist, snaskigt som bara den. Har en liten fråga, du skriver så himla bra om näringsvärdet i allt du gör, jag undrar helt enkelt hur man räknat ur det? Kan vara bra att veta. Tack för en riktigt pepprande blogg!

    SvaraRadera
  2. Mysigt å gott det ser ut! Hoppas att även din lördag kväll är bra!

    SvaraRadera