måndag 5 mars 2012

Dagens springtjej

Pust! Vilken runda. Träningsvärk från gårdagens löpstyrka också! De två sista kilometrarna skulle man spurta och det var tufft men underbart att känna att japp - jag hade faktiskt en extra växel! Känner verkligen att styrketräningen gjort mina lår så starka!

Jag sprang med min satellitklocka också med pulsmätare, ska skriva ett inlägg sen om hur den står sig mot Runkeeper.

Byxor: Adidas by Stella McCartney, tröja: Adidas, keps: Cutter & Buck, skor: Mizuno (varvar enligt tips från Malin mina Nike Free med dessa så att hålfoten hinner bygga upp styrkan), klocka Garmin Forerunner 305.

4 kommentarer:

  1. Gud vad avis jag blir, själv hostar jag så fort jag går utanför dörren!
    Ps. Riktigt trevlig blogg som verkligen är pappande!

    SvaraRadera
  2. Vad har du för inställning på Runkeeper för denna? :)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Snart ska jag springa igen med, blir så peppad här :)

    SvaraRadera
  4. Skönt att hålla så bra koll på alla tider och sträckor och så. Vad har du för app och inställningar för att få så bra!?

    SvaraRadera