måndag 5 mars 2012

Måndag, vi kickar igång den med lite löpning eller hur?

Junkies: Vi ska springa rätt långt och speeda på där i slutet, spännande och lite nervigt tycker jag, om man kommer palla!

Rookies: En powerwalk och sen små intervaller. Spring så snabbt eller långsamt som du vill.

Couchies: En halvtimmes PW med små spurter i mitten. Brukar du bara gå annars blir det här ett riktigt brännande pulspass!

Ni vet väl att ni inte behöver springa samma dag som det står i schemat. Håll er inom veckan bara!

5 kommentarer:

  1. helo! Hur ofta ska vi köra hemmagymmet? en gång i veckan eller mellan varje löppass?

    SvaraRadera
  2. Ikväll blir det hemmapass och imorgon inleder jag detta seriösa löparschema. Jag ska för första gången i mitt liv springa efter schema, och det blir troligen lite av en utmaning. Målet är Göteborgsvarvet under 2 timmar. I will work hard to get there :)

    SvaraRadera
  3. Carolina: Jag har tänkt att minimum är en gång i veckan, för att bibehålla muskelmassan och förebygga skador. Men jag ser inga hinder för att köra det fler ggr, jag kommer nog köra det 1-2ggr/vecka, om jag kör något annat också utöver de tre löppassen, kanske en satsklass eller lite kettlebells eller så blir det nog bara 1 löpstyrka.

    Cilla: Va kul! Jag vill också springa en halvmara ngn gång fast vem vet när ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Här startade jag veckan med bra & tuffa intervaller :-)

    SvaraRadera