onsdag 20 juli 2011

Vad jag tänker äta i augusti

Jag läste en gång detta: Att belöna sig med mat efter att ha ätit nyttigt är som att efter ett lyckat lopp belöna sig med att springa tillbaka halva sträckan och springa den igen.

Så detta tycker jag är viktigt att tänka på, jag tänker inte förstöra mina resultat med att inleda nästa månad med något onyttigt.... näääää jag bara skojar. Det tänker jag visst det! Yeah!

Jag kommer ändå inte orka frossa särskilt mycket och det blir ingen tiodagarsfest men något efterlängtat gott som jag inte ätit på ett tag blir det definitivt.

Den här efterrätten
är styggt god. Såsen är himmelsk. Den är inte i närheten av nyttig, och försöker inte ens vara det. Något extra när ni känner för det! Ginger fudge sundae.

2 kommentarer:

  1. Vad gott! :) Kanske skulle smälla till med den i slutet på min utmaning också!

    SvaraRadera
  2. Haha, bra citat att tänka på men skön inställning för övrigt :-)

    SvaraRadera