tisdag 19 juli 2011

Dagens kost: Nu kan jag det här.

Frukost: Smoothie (i matberedaren igen eftersom vi inte har någon ny mixerstav, grr)

Lunch
: Ja just ja lunchen som jag pratade om. Jag föreslog yakiniku (och planerade att be om sallad istället för ris) men herrarna hade bestämt sig för italienskt. Det bästa (enda) som jag kände funkade på menyn var caesarsallad. Och den kom inte ens med en äkta, välgjord caesardressing, snyft. Men rätt gott ändå måste jag erkänna.

Mellis
: Lite päron, finncrisp med lättkaviar på.

Middag
: Broccoli/blomkålsmos med en köttfärsbiff och körsbärstomater.

Kvällsmål
: Proteinfluff

Plus ett par koppar kaffe med mjölk förstås.

4 kommentarer:

  1. SV : Ja än så länge tycker jag aboslut det! Den har blivit bejublad av så många så jag tror nog att den ska hålla måttet! Tyvärr har jag inte hunnit bita tag i den ordentligt ännu men så fort jag får en ledig stund ska jag dyka djupare!

    SvaraRadera
  2. SV:
    Ja absolut! Keso och kesella är ju nästan samma sak egentligen. Ibland kan ju kesellan bli lite sträv beroende på vad man gör, så det funkar superbra att blanda dessa :)

    SvaraRadera
  3. Det där går ju super! Jag är imponerad. Gillade din halvtidscheck också. Du är verkligen på rätt väg!

    SvaraRadera