måndag 11 juli 2011

Dagens träning: långpromenad + bikramyoga

Och så var jag uppe på bikramhästen igen, denna gång tillsammans med tre kompisar som provade för första gången.

Det var inte lika varmt.

Jag behövde inte vila någon gång utan klarade att vara med i alla positioner.

Men! Jag fick fruktansvärd magknip! Lite samma som igår då jag sprang. Det blev värre mot slutet av passet och jag gick dubbelvikt till tunnelbanan efteråt.

Jag tror det är högt proteinintag som är boven, här ska strösslas linfrön över maten så att magen kan jobba bättre. Aj!

Jag måste be någon ta en svettbild av mig efter passet
så att ni får se hur totalblöt man blir!

1 kommentar:

  1. Lite sent kommenterat men det kan vara vätskebrist också. Testa dricka resorb innan om du ska bikramyoga mer :)

    SvaraRadera