tisdag 19 juli 2011

Nytränad och lunchfunderingar



Hej från en solig trappa på söder. Jag har promenerat, ska till stan för lunch med min kille och en vän.

Idag var kotten ensam på miniSATS. Jag hann värma upp och köra tre ryggövningar sen vågade jag inte mer utan tog en snabb dusch. Då jag kom ut ropade de på mig i högtalarna men mini var inte ledsen, bara mammig och 25 minuter är ju helt lagom tid första gången.

Jag hann dock varken kamma eller sminka mig så nu när minstingen somnat slog jag mig ner här och borstar håret i solskenet : )

Jag har fått sova dåligt inatt men dagen känns bra ändå - både promenad och träning klar innan lunch! Frågan är bara vad jag ska äta - det blir min första utelunch under formtoppningen. Svårt, jag vill ju ha det som jag vill ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar