fredag 22 juli 2011

Dagens träning: försiktiga framsteg


Jag var osäker på om ryggskottet skulle kännas mindre idag och om det var lämpligt att träna, men vet ni det gick jättebra!

Efter 20 medeltunga minuter på en crosstrainermaskin vågade jag köra ett par axelövningar med hantlar och kettlebells. Och avslutade med plankan, 3 x 45. Helt ensam var jag i gymmet också - fullt med spelrum för en fantasi om att det är mitt privatgym alltså ; )

Nu ömmar ryggen men inte mer än så. Och så fort jag rör på mig känns det bättre. En promenad hade kanske gjort mig ännu mer gott men jag står inte ut med det kvava vädret vi har här i Stockholm, är det likadant överallt?

Imorgon bitti reser Mr bort och kommer tillbaka söndag eftermiddag. Då blir det träning först på kvällen tror jag, då mini sover. Ska kolla upp alla hemmaträningslänkar ni tipsat om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar