fredag 15 juli 2011

Resultat v.2: jeansprovning!

Imorse sa jag till min kille: Nää, nu har jag ju en svullen PMS-mage, jag vet inte om det kommer att bli någon skillnad. Och han svarade att jag kanske skulle skjuta upp fotograferingen någon dag men om jag var läsare skulle jag bli riktigt besviken av sånt, så det är inget alternativ.

Nu när jag fotar är det ju rejäl skillnad och jag känner mig verkligen fånig! Allt detta är en god lektion i kroppsuppfattning.

Och den där blygsamma PMS-magen bidrar ju ytterligare till spänningen (om den nu ens bidrar).


Vecka 1, 2 och 3. Jeansen går att dra upp. Magen är plattare, jag tycker mig ana en liiten axelmuskel?

5 kommentarer:

  1. Händer ju massa med din kropp, bra jobbat. Snart hår dom ju igen lätt

    SvaraRadera
  2. Wow, det har ju hänt en helt del!

    /Cilla

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset om din blogg :) Alltid lika kul att hitta nya!
    Det syns ju stor skillnad på bilderna :)

    SvaraRadera
  4. Helt otroligt vad fokus kan göra på bara ett par veckor! Fortsatt lycka till, jag har börjat planera min fokus-månad efter semestern med inspiration från dig :-)

    SvaraRadera
  5. Tack så hemskt mycket allihop!

    SvaraRadera