lördag 23 juli 2011

Hemmakväll för gräsänkan

Som ni kanske har märkt är jag inte så mycket out and about om kvällarna under min formtoppning. Jag är en hemmatjej i hjärtat ändå, kanske inte fullt så här mycket bara.

Men under formtoppningen är det viktigt att jag kan fokusera och alla situationer som gör det svårare för mig att missa målet är bäst att undvika. Därmed viss isolering!

Men. Det har ju bara gått tre veckor. Skulle jag hålla på i ett halvår skulle jag hitta en mer anpassad livsstil.

Jag har just gympat mig igenom den (i USA) så hypade videon "30 day shred" (recension kommer!), duschat och lagt kotten.

På spisen står maten (de stinkande shiratakenudlarna som jag lagt i en buljong för att ge dem smak + tillbehör), i ugnen står en ostkaka och i DVD:n sitter en film. Nu gör jag lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar