tisdag 12 juli 2011

Tisdag och magen

God morgon! Eller förmiddag är det ju, ofta sätter jag mig och skriver den här tiden då minstingen sover men jag ska försöka fixa något morgoninlägg ibland, ni är ju många som läser tidigt ser jag (mamas också?)

Jag dricker just nu kaffe med proteinpulver i - mixade mjölken med pulvret först och det smakar som en sliskig men rätt god kaffedrink! Dock vet jag inte om mitt pulver tål värmen.

Jag behövde komplettera frukosten märkte jag i efterhand då jag räknade på hur mycket den innehöll - kanske ett tips för er som försöker hålla nere kalorierna dock? Kesella blandat med mjölk till "fil", valnötter, rågfraskuddar, banan.

Ett glas vatten med linfrön i också - nu ska magen må lika bra som resten av kroppen!


Inte min mage.

2 kommentarer:

  1. Bra tips med kesella och mjölk. Det ska jag testa! Känns lite tråkigt med havregrynsgröt nu på sommaren, tycker jag.

    /Cilla

    SvaraRadera
  2. Prova en skvätt funlight i också om du inte ogillar sötningsmedel = smaksatt fil!

    SvaraRadera