onsdag 27 juli 2011

Dagens kost: Känner av slutet

Skör och känslig dagarna innan måntan som sagt. Sugen på det mesta. Gick lite snett mot slutet av dagen, men men... bara ett dygn kvar!

Frukost: Smoothie
Lunch: Köttfärsbiffar med sås på kesella och 10%ig fetaost + grönsaker
Mellanmål: Lite banan, ett finncrisp, bett på någon muslibar som mini åt... Massor av kaffe.
Middag: Sista kållådan. Fetaostsåsen igen. Körsbärstomater!
Kväll: Minimjölk + nya proteinpulvret för att smaka. Ostkaka som blev dålig (för mycket bittermandelarom). En sked av killens jordgubbssylt... valnötter. En kopp te. Hungrig ändå! Två finncrisp med ost. Lite nötter och rågfras ur skåpet. Ack ja.

Jag köpte en ny lightsaft, ICA:s, med granatäppelsmak. Mycket god, rekommenderas!

2 kommentarer:

  1. är du sugen på att vi följer varann via bloglovin ?? isåfall lägg till mig och säg i från så lägger jag till dig kram =)

    SvaraRadera
  2. Hej Josefine! Du får gärna följa mig på Bloglovin om du vill. Jag ska ta en titt på din blogg och se om den är något för mig! :)

    SvaraRadera