söndag 31 juli 2011

Söndag: Löptur och jordgubbssallad


Hoppas att ni haft en skön helg! Jag börjar se botten av kaffekoppen, har gjort lite jobb och nu funderar jag över vad jag önskar av resten av dagen.

Idag är det verkligen dags att sticka ut och springa! Jag hoppas att det mulna vädret håller i sig. Igår var hela familjen ute på långpromenad och vi mötte flera svettiga joggare. Mycket imponerande med tanke på att det var 30 grader varmt här i Stockholm...

Ikväll är jag väldigt sugen på att svänga ihop en sallad med jordgubbar, jag har förut gjort en med fetaost men nu funderar jag på att låta dem dansa med getost och valnötter, vad tror ni om det? Kanske lite babyspenat får hoppa in i valsen också. Saftigt och läskande under kvava julis sista dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar