söndag 17 juli 2011

Duns!

Det där var ljudet av mig, falling of the wagon för första gången.

Efter dagens surtjut blev jag bara allt mer energilös och trött och då jag kom hem åt jag, ve och fasa, en alldeles vanlig macka med ost : ) Och en tallrik mjölk med rågfras och valnötter, ack så dekadent!

Sedan har både det ena och det andra hamnat i munnen och tur för mig att jag har en sån liten magsäck numera - proppmätt redan.

Jag ska försöka få i mig en näringsrik middag men kvällen kommer gå i de lösa tyglarnas tecken, så får det bli.

Imorgon kommer jag säkerligen har extra energi med proppfyllda kolhydratsförråd för en gång skull. Gör om, gör rätt!

4 kommentarer:

  1. Så är det ibland, ingen skada skedd egentligen, om man kommer upp på vagnen igen sen. Det ska jag, any day now ;-).

    SvaraRadera
  2. Heja, du kommer igen igen.
    Peppande blogg har du iaf.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Been there, done that! :) Upp på hästen igen!

    SvaraRadera
  4. Tack, söta ni är allihop! Såååå mätt nu :)

    SvaraRadera