söndag 17 juli 2011

Dagens kost: minst sagt blandad

Frukost: Kesella + mjölk + funlight ("fil"), linfrön, torkade aprikoser, valnötter, te.

Mellis: Low carb proteindrink på gymmet (akuthungrig!)

Lunch: Rostbiff + keso lök (oj vad goda de smaksatta är - synd att de inte har lika bra näringsvärde).

Mellanmål: Rågfras med mjölk och massor av nötter. Lite mörk choklad. En näve chips (äcklig sort, annars skulle nog det blivit mer). Ett mariekex (kottens). En macka med ost. Och eventuellt (skamligt) lite kolasås direkt ur tuben, ehum... Här tog det stopp i magen.

Men sen kom min kille med smågodis, och några utvalda bitar just till mig. Av vilka jag inte orkade så många vilket ju var bra. Sen kom jag på att jag borde äta...

Middag: Och det jag var mest sugen på var - ett löskokt ägg med lätta och kaviar på morotsbröd (oooootroligt gott). En stor kopp te.

Nu: magknip. Men energifylld! Glad! Imorgon kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar