måndag 26 december 2011

Några bilder från dagens gympass

1. Fantastisk biffspegel. Love love.
2. Om jag spenderar livet framför denna behöver jag inte bygga större muskler...
3. Slut på trosor. Tränar i röda lånekalsonger. Comfy!
4. Hurra! Tummen upp på den där coola akroplankan. Notera den raka linjen i kroppen, annars en vanlig fail. Om ni undrar varför min högerarm ser bruten ut är det för att den är det, en gång i tiden.
6. Hur det såg ut resterande 59 sekunder av plankandet. Hm... även solen har sina fläckar.

7 kommentarer:

  1. Snygga armar hörru, biffspegel eller ej ;)

    SvaraRadera
  2. Snygga armar och snygg planka, den har jag också testat ( bildbevis finns på bloggen ;)) nu är det att stå länge som gäller! Hur länge står du?? Så har jag någon att tävla mot ;)

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad anser du om att gå och lägga sig hungrig? Igår t.ex. var jag hungrig ca kl 12, men då känns det ju så onödigt att äta lixom. Spelar det någon roll ifalll man tränat den dagen tror du? Är så rädd att jag förstör kroppen....

    SvaraRadera
  4. Annie: Tack detsamma ;)

    Stepup: Hm... 1 sekund? :) Så måste öva lite först, återkommer :)

    Alina: om du tränat på kvällen eller inte ätit sen typ 17 - absolut. Men kanske något som består av övervägande protein. Förutom om du ska morgonträna - då kan lite carbs bli en fin bas. Annars: ingen fara att lägga sig småhungrig om du vet med dig att du ätit bra under dagen.

    SvaraRadera
  5. Jag har också testat, men jag vinglade inte alls
    ;-) Eller kanske snarare - jag är glad att jag lyckades få till en bild innan jag rasade ihop!

    Hur var "småstadsgymet" då? Jag har äntligen sagt upp mitt medlemsskap på stans "skruttgym" så nu ska jag bara skaffa på ett nytt ställe och sen jädrar blir det muskelbyggeri!! :-)

    SvaraRadera
  6. Bodycomf: Riktigt fräscht och stort. Det negativa var dock avsaknaden av fria vikter (och eg alla andra redskap förutom maskiner), fanns bara ett litet hantelställ med 1-10... det var ett gammalt Nautilus-gym har förstått att de har det så. Kul med nytt gymkort för dig iaf, som att byta skola typ ;)

    SvaraRadera
  7. Akroplankan ser ju ut som en kanonövning. Den ska jag testa. Typ nu genast ;)

    SvaraRadera