onsdag 14 december 2011

GRATTIS SMALJEANSEN 6 MÅNADER!

Jag satte ihop ett litet bildspel av några bilder från de här månaderna vi spenderat ihop. Även om de flesta bilderna finns på mobilen och inte här på datorn (jag bloggar till 90% därifrån) så får man ändå ett perspektiv på tiden som förflutit. Låtvalet är minnesrelaterat, då jag var typ 13 och kände mig som världens fetaste och fulaste så brukade jag lyssna på den här låten och det var först då jag blev äldre som jag förstod att den var ironiskt menad. Så jag vill vända den till något bra. Puss på er!

12 kommentarer:

  1. ser lite om som pro-ana videos jag tittade på när jag var tonåring ... bara det att tjejen i den här videon väger typ 5-10 kg mer än tjejerna i de gamla.

    SvaraRadera
  2. Grattis! du har verkligen en inspirerande och fräsch blogg, gillar det som tusan :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag är glad att jag hittade hit!

    SvaraRadera
  4. Grattis :)! Tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Kan du inte göra ett inlägg om hur det gick för tjejerna du skrev om innan Luciapokalen? Har för mig att du skrev om två tjejer vars bloggar du följde. Nyfiken ;-)

    SvaraRadera
  6. Grattis bäste-bloggen! Kram :)

    SvaraRadera
  7. Grattis och tack för all inspiration du ger oss! Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis, du inspirerar och levererar...!
    /Hanna

    SvaraRadera
  9. Glömde fråga; videoinläggen går inte att titta på på iphone, varför? Läser oftast bloggen på luren, så har tänkt på det tidigare. Vore kul att se... :)

    SvaraRadera
  10. Härlig video! :) Grattis! Hoppas det blir många månader till :)

    SvaraRadera