fredag 9 december 2011

Inte utan mitt pass


Junkies and rookies! Det är freeedag! Och nu är det strax dags för mitt träningspass. Hemmet är i kaos, diskmaskinen har gått sönder, kotten lever rövare, Mr försöker jobba, jag måste jobba och middagen blir nog tacos av enklaste sort. Men träna - japp det gör jag ändå, mitt i allt. Det blir en gammal favorit - Jillians 30 day shred! Trött som en tok - mumsar på kvarg och fullkornshjärtan med mandlar men fuskar även i mig lite energi från en halv C...

Vad tränar ni idag?

6 kommentarer:

  1. Det blev styrka för överkroppen imorse. Skönt med träning på fredagar tycker jag, ikväll blir det vin och räkor. Vilodag imorgon men på söndag tränas det igen.

    SvaraRadera
  2. Storstädnings-och-sanering-efter-magsjuka-träningen. Ser fram emot mer normalt benpass imorgon :-)

    SvaraRadera
  3. Dyktig du er som "struntar i alt" og trener!! Her er det ren bicepstrening i dag = julklappshopping...;D
    Trevlig helg! Kram, Siri

    SvaraRadera
  4. Det blev en powerwalk i snöstormen och 50kb svingar. tidsbrist och energibrist här hej. Men det ska jag ta igen imorgon!

    SvaraRadera
  5. Tog en tidig morgonträning på gymmet med 10 min cross, 30 min styrka (axlar, triceps, mage)avslutade med 20 intervaller på löpband. Sen är man redo för fredagsmys hela dagen .. ;)

    SvaraRadera
  6. 76 min powerwalk i regnet :-)

    Bra där att du inte prioriterar bort träningen! Snygg armmuskler du börjar få :-)

    Kram Cissi

    SvaraRadera